Godkend forretningsbetingelser og databehandleraftale i NemTilmeld

For at kunne modtage tilmeldinger gennem NemTilmeld , skal I godkende NemTilmelds forretningsbetingelser og databehandleraftale.

Du kan se og hente en generel version af forretningsbetingelserne her og en generel version af databehandleraftalen her.

Aftalerne kan en administrator på kontoen sende til underskrift inde fra administration. Når aftalerne er sendt til underskrift, får den person, der skal underskrive aftalerne, en mail med et link til at se og underskrive aftalerne via MitID.

  • Start med at gå til "Konto" - >"Kontaktpersoner og aftaler".
  • Tryk på "Godkend aftaler".
  • Gå frem igennem de forskellige trin ved at trykke på "Næste".  På trinene kan du se og ændre nogle af kontoens indstillinger, kontaktpersonerne for kontoen samt underskriver.
  • Vær særlig opmærksom på trinnet "Indsæt aftaleunderskriver". Den person, du angiver her, er den person, der skal underskrive via MitID. Bemærk: Aftalerne bliver verificeret via MitID, så derfor skal navnet på underskriver matche navnet på underskriverens MitID-signatur.
  • På sidste trin sender du aftalerne til underskrift ved at trykke på "Send til underskrift".
  • Når du har trykket på "Send til underskrift", bliver der sendt en mail med et link til at underskrive aftalerne, til den eller de personer, der skal underskrive aftalerne.
  • Linket fører til en side, hvor underskriver kan underskrive aftalerne med MitID. Bemærk, at underskriver skal underskrive 2 aftaler: forretningsbetingelser og databehandleraftale. 
  • Bemærk: Hvis underskriver ikke kan underskrive aftalerne på grund af, at navnet ikke matcher vedkommendes navn på MitID-signaturen, løser du det ved at sende aftalerne til underskrift igen, hvor du i den forbindelse retter navnet på underskriver til det rigtige. Dermed får aftaleunderskriver en ny mail med et nyt link, hvor navnet er opdateret. 

  • Når aftalerne er underskrevet, vil aftalerne være markeret med et grønt flueben. 

    Samme sted vil en administrator altid kunne se og hente de aktuelle aftaler (1 og 2) , samt se hvem der har godkendt aftalerne og hvornår (3 og 4). Administrator kan også hente dokumentation for de godkendte aftaler (5) og se eventuelle tidligere godkendte aftaler (6). Der er også en liste med underdatabehandlere (7), men listen er tom, da Nemtilmeld ikke bruger underdatabehandlere.

 

 

Introductory Videos

We've made a series of videos showing you how to use EasySignup.

Watch introductory videos

Frequently Asked Questions

Whether you are a participant or an organizer, some of the questions you might have about the IT-system are answered here.

Read the answers

Support - weekdays
9:00 AM - 4:00 PM CET

Mette Jellesen and Jacob Thomsen
Support and Communication

+45 70 40 40 70

support@easysignup.com

Get in touch

You must fill a name.
You entered an incomplete or invalid email.
You must fill a subject for the message.
You must fill out a message.

Event registration? Easy peasy if you ask